Drodzy studenci,
Chcielibyśmy poznać Waszą opinię dotyczącą jakości kształcenia na naszej uczelni. W Wirtualnym Dziekanacie zostały skierowane do Was ankiety oceniające prowadzących. Zobowiązuje nas do tego Ustawa – Prawo o szkolnictwie wyższym.
Pamiętajcie! Ankieta jest anonimowa! Wyniki ankiety zliczane są przez program ProAkademia i tworzą raport dotyczący liczby oddanych głosów oraz ocenę wykładowców.
Proszę nie kierować podań drogą mailową. Jeśli istnieją jakiekolwiek przeszkody w dostarczeniu dokumentów osobiście proszę wysyłać je pocztą tradycyjną.
W linku poniżej wykaz samokształcenia w sem. letnim 2018/2019
W linku poniżej zestawienie samokształcenia na sem. letni 2018/2019
Nowe podania o zapomogi oraz stypendia socjalne będą przyjmowane zgodnie z regulaminem od nowego semestru roku akademickiego 2018/19. Obecnie trwa sesja. Jednocześnie informuje, ze KS planuje przedłużyć świadczenia w zakresie Stypendium Rektora oraz stypendium socjalnego oraz stypendium dla niepełnosprawnych. Proszę nie składać wniosków złożonych na semestr zimowy. Proszę również o uważne czytanie regulaminu przyznawania pomocy materialnej.
Oddawanie prac licencjackich do Dziekanatu do dnia 28.02.2019
Termin obrony egzamin zawodowy 12 – 13.03.2019
Termin obrony pracy licencjackiej 15 lub 16 .03.2019
Termin oddawania prac licencjackich do Dziekanatu.
Ekon. do 28.02.2019
PO do 28.02.2019
RM do 15.03.2019
Obrony prac dyplomowych w ramach II terminu odbędą się 15 03 2019 r.
Na stronie internetowej został umieszczony plan zajęć na sem. letni w roku akademickim 2018/2019 zarówno dla WNoZ jak i dla WNES. Bardzo proszę o częste sprawdzanie planu zajęć w najbliższym czasie - z uwagi na optymalizacje planów poszczególnych wykładowców mogą wystąpić zmiany.
Jednocześnie informuję, że symbole grup nie uległy zmianie.
Jedynie grupa EKON 2 w sem. zimowym została zmieniona w sem. letnim wg wyboru specjalności ,na Fz2 – Finanse oraz Zz2 – Zarzadzanie zasobami ludzkimi. Wszyscy Państwo patrzycie na plan wg wybranej przez siebie specjalności.
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszone zostały numery albumów osób, które winny w ramach różnic programowych zaliczyć kurs BHP i/lub szkolenie biblioteczne.
Proszę, aby logowali się Państwo z pozycji Wirtualnego Dziekanatu, zakładka - przedmioty i oceny oraz górna zakladka kursy e-learningowe. Po kliknięciu w logo moodle zostaniecie przeniesieni do odpowiedniego kursu. Możliwe będzie ponowne zalogowanie się - w takiej sytuacji proszę o wykorzystanie loginu i hasła tak jak do Wirtualnego Dziekanatu. Kursy zostały dla Państwo udostępnione do dnia 15.02.2019 r. Po zaliczeniu kursy oceny nie będą automatycznie widoczne w Wirtualnym Dziekanacie. Zoostaną one ściągniete z platformy moodle w późniejszym terminie.
Pojawiają się także zapytania na temat oznaczeń. Wyjaśniam: PO - pielęgniarstwo, RM - ratownictwo medyczne.
Osoby, którym zostały udostępnione kursy:
PO III rok - tylko szkolenie BHP
6092 (proszę wybrać kurs dostępny do 15.02.2019)
6028
6119
6029
6032
6145
6091
6026
6027
5336
PO II - szkolenie BHP i szkolenie biblioteczne
5293
6123
RM II - szkolenie BHP i szkolenie biblioteczne
6030
EKON II - szkolenie BHP i szkolenie biblioteczne
6031
RM powtarzanie seminarium - tylko szkolenie BHP
6025
Egzamin dyplomowy w ramach II terminu odbędzie się 29 – 30.03.2019 r.