Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
plenfrdeuk

Szanowni Studenci,

Przypominam, że prace semestralne i wszelkie materiały dla dydaktyków składacie Państwo u prowadzącego dany przedmiot lub w trakcie trwania zjazdu od czwartku do niedzieli do punktu informacyjnego.
Zwrot i wszelkie informacje dotyczące uwag, zaliczenia lub ewentualnego jego braku również odbywają się w ten sam sposób.
Ze świątecznymi życzeniami
dr Beata Pawłowska
Prorektor ds. dydaktycznych i studenckich

W Wirtualnym Dziekanacie w zakładce „Przedmioty i oceny” znajdziecie kursy e – learningowe (górna zakładka).

Wykład inauguracyjny odsłuchują tylko osoby, które nie brały udziału w uroczystej inauguracji roku akademickiego. Osoby, które były na wykładzie i wpisały się na listę będą miały wpisane zaliczenie w późniejszym terminie (w sesji podstawowej).
Studenci PO mgr nie są zobowiązani do zaliczenia wykładu inauguracyjnego.

Szkolenie biblioteczne i szkolenie BHP zalicza każdy student I roku studiów I i II stopnia.

Aby zobaczyć kurs należy w WD w zakładce Przedmioty i oceny - kursy e – learningowe (górna zakładka) wybrać kurs i kliknąć na pomarańczową ikonę „M” (Moodle). Zostaniecie przekierowani na kurs. Proszę o zapoznanie się z treścią kursu i rozwiązanie krótkiego testu na zakończenie. Proszę wypełnić test oraz poniżej wybrać opcję „zakończ podejście” a później „zakończ ocenianie” (na dole strony). Możliwe są dwa podejścia do testu, test można zakończyć po pierwszym lub po drugim podejściu. Nie istnieją ograniczenia czasowe na rozwiązanie testu. Wykład, szkolenia i testy widoczne będą w Wirtualnym Dziekanacie od dnia 13.12.2019 do 31.01.2020 r.

Zaliczenie dla osób, które pozytywnie zaliczyły test będzie widoczne w WD po 31.01.2020 r. Natomiast osoby, które nie zaliczą lub nie wypełnią testów  zmuszone będą do zaliczenia w sesji poprawkowej (4-18.02.2020 r.)

W razie problemów technicznych proszę o kontakt mailowy: rekrutacja@psw.kwidzyn.edu.pl

Informujęmy, iż w dniu 02/12/2019 odbyło się posiedzenie Komisji  Stypendialnej. Po rozpatrzeniu wniosków wszystkie zostały pozytywnie zakwalifikowane do przyznania świadczeń. Decyzje stypendialne będą do odbioru w Punkcie Informacyjnym u Pani mgr Hanny Krajnik w czasie trwania zjazdów. 

W związku z jutrzejszymi Ostrzęsinami właścicielka Klubu Music i nasza studentka zaprasza do bezpłatnego uczestnictwa w imprezie andrzejkowej, która odbędzie się po zakończeniu Otrzęsin! Liczymy na Wasze uczestnictwo!

Począwszy od dnia 08. 11. 2019 r., istnieje możliwość odbierania legitymacji studenckich w dziekanacie PSW. Legitymacje należy odbierać osobiście. Dokumenty są przygotowane dla osób, które poprawnie wpisały swoje dane osobowe oraz wgrały zdjęcie.

Szanowni studenci, w związku z licznymi pytaniami dotyczącymi  powodów niezakwalifikowania się do przyznania stypendium Rektora bardzo proszę o uważne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania pomocy materialnej.
dr Beata Pawłowska
Prorektor ds. dydaktycznych i studenckich
UWAGA STUDENCI!
poniżej informacje dotyczące osób, które nie zakwalifikowały się do otrzymania regulaminowych świadczeń.
Proszę zapoznać się z przyczynami nieotrzymania świadczeń.
Jeśli chodzi o stypendia socjalne każdemu studentowi, który złożył podanie przysługuje zgodnie z regulaminami możliwość odwołania się od decyzji UKS.
Termin posiedzenia Komisji Odwoławczej został podany na stronie internetowej Uczelni z zakłade stypendia.
Uzupełnione dokumenty w zakresie świadczeń socjalnych proszę składać u Pani mgr Hanny Krajnik w punkcie informacyjnym zgodnie z wyznaczonymi dyżurami.
Informuję ponadto, że w zakresie stypendium Rektora wszystkie środki zgodnie z limitami zostały rozdzielone.
Jako przewodnicząca UKS jestem do Państwa dyspozycji w godzinach moich konsultacji.

dr Beata Pawłowska
Prorektor ds. dydaktycznych i studenckich
 

W zakładce Student- materiały z wykładów są dla Państwa materiały prof. W. Łysiak – Szydłowskiej z dietetyki. Dostęp jest taki sam jak do planu zajęć. 

Dnia 8 listopada godz 18.00 w sali nr 15 odbeda się wybory uzupełniające do Samorządu Studenckiego. Wszystkich zainteresowanych pracą na rzecz uczelni zapraszamy.

Bardzo proszę o pilne wgrywanie zdjęć do wirtualnego dziekanatu celem przygotowania legitymacji. Osoby, które nie będą miały wgranego zdjęcia wg wymogów podanych przez Panią Kanclerz we wcześniejszym ogłoszeniu (rozmiar w pikselach: 295 x 236 w rozdzielczości 300 dpi - 50 kb) nie będą miały przygotowanej legitymacji.

W załącznikach poniżej znajduje się obsada ZP na sem. zimowy w roku akademickim 2019/2020. Bardzo proszę o zapoznanie się z obsadą i realizację ZP zgodnie z tabelką. Szczegółowy harmonogram ZP ukaże się na stronie internetowej wraz z planem na początku listopada. Proszę również o dokładne uzupełnianie dzienniczków kształcenia praktycznego.

PO lic. ZP sem zimowy 19 20
PO mgr ZP s. zim. 19 20

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech