Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
plenfrdeuk

Wykaz opłat dla studentów i  kandydatów na studia podyplomowe

rozpoczynających studia w roku akademickim 2023/2024

Tabela nr 1- Opłaty z tytułu wpisowego (opłata rekrutacyjna):

STUDIA PODYPLOMOWE:

Opłaty w okresie rekrutacji na studia

Wysokość opłaty

100 zł

Tabela nr 2- Harmonogram wnoszenia opłat czesnego wg wybranej formy płatności:

Forma płatności

Forma płatności z podziałem na ilość rat

Termin płatności

opłata jednorazowa za cały  rok

I rata

15 września br.*

opłata semestralna

I rata

15 września br. w semestrze zimowym*

II rata

15 lutego br. w semestrze letnim

opłata ratalna

I rata

 do 15 września br.*

II rata

do 15 października br.

III rata

do 15 listopada br.

IV rata

do 15 grudnia br.

V rata

do 15 lutego br.

VI rata

do 15 stycznia br.

VII rata

do 15 marca br.

VIII rata

do 15 kwietnia br.

IX rata

do 15 maja br.

X rata

do 15 czerwca br.

*Dla studentów, którym decyzja o przyjęciu na studia została wydania w dniu i po dniu 15 marca br. pierwsza płatność
z tytułu czesnego w zależności od wybranej formy płatności musi zostać dokonana w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy o świadczenie usług edukacyjnych.

 

 

 

Tabela nr 3-  Opłaty z tytułu czesnego - studia podyplomowe

 Executive Master of Business Administration (MBA) dla kadr zarządzających
jednostkami systemu ochrony zdrowia

Opłaty semestr: I i II

Opłata jednorazowa

Opłata semestralna

10 rat

Kwota ogółem

9.800,00

10.200,00

10.400,00

Jednostkowo

9.800,00

2 x 5.100,00

10 x 1.400,00

 

Executive Master of Business Administration (MBA) dla Pielęgniarek i Położnych

Opłaty semestr: I i II

Opłata jednorazowa

Opłata semestralna

10 rat

Kwota ogółem

8.300,00

8.500,00

8.700,00

Jednostkowo

8.300,00

2 x 4.250,00

10 x 870,00

 

Executive Master of Business Administration (MBA)

Opłaty semestr: I i II

Opłata jednorazowa

Opłata semestralna

10 rat

Kwota ogółem

13.600,00

13.800,00

14.000,00

Jednostkowo

13.600,00

2 x 6.900,00

10 x 1.400,00

 

Executive Master of Business Administration (MBA) dla kadry zarządzającej żłobków i klubów dziecięcych

 Opłaty semestr: I i II

Bez wizyty studyjnej:

Opłata jednorazowa

Opłata semestralna

10 rat

Kwota ogółem

9.300,00

9.500,00

9.700,00

Jednostkowo

9.300,00

2 x 4.750,00

10 x 970,00

Z wizytą studyjną:

Opłata jednorazowa

Opłata semestralna

10 rat

Kwota ogółem

14.300,00

14.500,00

14.700,00

Jednostkowo

14.300,00

2 x 7.250,00

10 x 1.470,00

  

Tabela nr 4 – Opłaty inne niż czesne

Rodzaj opłaty

Kwota

Termin wnoszenia opłat

Opłata końcowa (w tym opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów)

95 zł

zgodnie z harmonogramem wniesienia ostatniej raty czesnego na ostatnim roku studiów

Opłata za wystawienie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim

65 zł

wraz z podaniem o wystawienie świadectwa w języku angielskim

Opłata za powtarzanie semestru (w przypadku zaliczenia co najmniej jednego przedmiotu z semestru, na którego powtarzanie Student został skierowany)

70% wysokości czesnego standardowego obowiązującego na powtarzanym semestrze

zgodnie z harmonogramem wnoszenia czesnego

Opłata za powtarzanie seminarium dyplomowego na ostatnim semestrze studiów (gdy powtarzane jest wyłącznie seminarium dyplomowe)

1250 zł / za semestr

15.11 w semestrze zimowym / 15.04
w semestrze letnim

Opłata za reaktywację (opłata za postępowanie związane z ponownym przyjęciem na studia)

450 zł

wraz z podaniem o reaktywację (potwierdzenie wniesienia opłaty -załącznik do podania)

Powtarzanie przedmiotu/warunkowe zaliczenie przedmiotu –zaliczenie

250 zł

zgodnie z terminem wskazanym w WD

Powtarzanie przedmiotu/warunkowe zaliczenie przedmiotu –egzamin

250 zł

zgodnie z terminem wskazanym w WD

Powtarzanie przedmiotu/warunkowe zaliczenie przedmiotu –ćwiczenia i egzamin

400 zł

zgodnie z terminem wskazanym w WD

Zaliczenie przedmiotu w trybie B.U.N.A

150 zł

zgodnie z terminem wskazanym w WD

Za legalizację dokumentów

przeznaczonych do obrotu prawnego za granicą

26 zł (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego-Dz.U. 2018, poz. 1791)

14 dni od dnia złożenia podania

Opłata za wydanie indeksu**

4 zł

zbieżny z datą 1 raty czesnego

Odsetki w opóźnieniu za wnoszenie opłat

ustawowe

niezwłocznie z kolejną płatnością

Dokonanie wypisu ocen z protokołu

150 zł

7 dni od dnia złożenia podania

Opłata za przetrzymywanie książek z Biblioteki

1 zł/ za jedną książkę-  za każdy rozpoczęty dzień przekroczenia ustalonego terminu zwrotu

w terminie 7 dni od dnia zwrotu książki do Biblioteki

Jednorazowa opłata za każde pisemne upomnienie wysłane listem poleconym lub/i za potwierdzeniem odbioru dotyczące zaległości we wnoszeniu płatności za studia

15 zł / adres w Polsce

40 zł / inny adres

14 dni od dnia wezwania do zapłaty

Różnice programowe:

Powtarzanie przedmiotu/warunkowe zaliczenie przedmiotu –zaliczenie

250 zł za semestr

zgodnie z umową

Powtarzanie przedmiotu/warunkowe zaliczenie przedmiotu –egzamin

250 zł za semestr

zgodnie z umową

Powtarzanie przedmiotu/warunkowe zaliczenie przedmiotu –ćwiczenia i egzamin

400 zł za semestr

zgodnie z umową

Zaliczenie przedmiotu w trybie B.U.N.A

150 zł

zgodnie z umową

*Dla studentów, którym decyzja o przyjęciu na studia została wydania w dniu i po dniu 15 marca br. pierwsza płatność
z tytułu czesnego w zależności od wybranej formy płatności musi zostać dokonana w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy o świadczenie usług edukacyjnych.

Za wydanie duplikatu legitymacji lub indeksu pobiera się opłatę o połowę wyższą od opłaty za wydanie oryginału.

 

Grupa Kliniczna w Bytowie to możliwość studiowania Pielęgniarstwa, również w Bytowie.

W/w grupy kliniczne ustanawiane dla poszczególnych przedmiotów (grup przedmiotów) w ujęciu zajęć praktycznych /praktyk zawodowych w jednostkach systemu ochrony zdrowia, zgodnie ze standardem kształcenia – w szpitalach, hospicjach, POZ, żłobkach, szkołach i innych wytypowanych jednostkach są ukłonem w stronę studentów. Z perspektywy zarówno kadry jak i samych studentów jest to zdecydowana korzyść w ujęciu finansowym jak i czasowym (brak konieczności dojazdu do oddalonych miejsc realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych).

Uważamy, iż stosowana praktyka, jest dodatkowo promocją zawodu pielęgniarki/pielęgniarza, dodatkowo jeszcze w sposób innowacyjny wiąże daną jednostkę systemu ochrony zdrowia / opieki z systemem kształcenia – szkolnictwa wyższego, również z naszą Uczelnią.

Realizacja zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w takich punktach „satelitarnych” naszej Uczelni jest dodatkowo wspomagana utworzeniem pracowni umiejętności pielęgniarskich z podstawowym wyposażeniem (zgodnym z wytycznymi KRASZPiP), co stanowi dodatkową wartość dla studentów, bowiem w w/w pracowniach studenci oraz prowadzący mogą w razie powstania niejasności / trudności / problemów
w realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w formie konsultacji / zajęć dodatkowych przećwiczyć na fantomach / trenażerach poszczególne zakresy działania.

Uważamy, iż w/w działania winny być powszechnie rekomendowane jako „dobre praktyki” oraz działanie na rzecz promocji i wzmacniania wizerunku pielęgniarki / pielęgniarza, w tym ich ustawicznego kształcenia!
Jednostki Współpracujące

Czy chciałbyś/chciałabyś spędzić dwa tygodnie w pięknym mieście Europy Środkowej o śródziemnomorskiej atmosferze...

Czytaj więcej...

W/w grupy kliniczne ustanawiane dla poszczególnych przedmiotów (grup przedmiotów) w ujęciu zajęć praktycznych /praktyk zawodowych w jednostkach systemu ochrony zdrowia, zgodnie ze standardem kształcenia – w szpitalach, hospicjach, POZ, żłobkach, szkołach i innych wytypowanych jednostkach są ukłonem w stronę studentów. Z perspektywy zarówno kadry jak i samych studentów jest to zdecydowana korzyść w ujęciu finansowym jak i czasowym (brak konieczności dojazdu do oddalonych miejsc realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych).

Uważamy, iż stosowana praktyka, jest dodatkowo promocją zawodu pielęgniarki/pielęgniarza i ratownika medycznego, dodatkowo jeszcze w sposób innowacyjny wiąże daną jednostkę systemu ochrony zdrowia / opieki z systemem kształcenia – szkolnictwa wyższego, również z naszą Uczelnią.

Realizacja zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w takich punktach „satelitarnych” naszej Uczelni jest dodatkowo wspomagana utworzeniem pracowni umiejętności pielęgniarskich z podstawowym wyposażeniem (zgodnym z wytycznymi KRASZPiP), co stanowi dodatkową wartość dla studentów, bowiem w w/w pracowniach studenci oraz prowadzący mogą w razie powstania niejasności / trudności / problemów
w realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w formie konsultacji / zajęć dodatkowych przećwiczyć na fantomach / trenażerach poszczególne zakresy działania.

Uważamy, iż w/w działania winny być powszechnie rekomendowane jako „dobre praktyki” oraz działanie na rzecz promocji i wzmacniania wizerunku pielęgniarki / pielęgniarza i ratownika medycznego, w tym ich ustawicznego kształcenia!
 
Jednostki Współpracujące

W/w grupy kliniczne ustanawiane dla poszczególnych przedmiotów (grup przedmiotów) w ujęciu zajęć praktycznych /praktyk zawodowych w jednostkach systemu ochrony zdrowia, zgodnie ze standardem kształcenia – w szpitalach, hospicjach, POZ, żłobkach, szkołach i innych wytypowanych jednostkach są ukłonem w stronę studentów. Z perspektywy zarówno kadry jak i samych studentów jest to zdecydowana korzyść w ujęciu finansowym jak i czasowym (brak konieczności dojazdu do oddalonych miejsc realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych).

Uważamy, iż stosowana praktyka, jest dodatkowo promocją zawodu pielęgniarki/pielęgniarza i ratownika medycznego, dodatkowo jeszcze w sposób innowacyjny wiąże daną jednostkę systemu ochrony zdrowia / opieki z systemem kształcenia – szkolnictwa wyższego, również z naszą Uczelnią.

Realizacja zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w takich punktach „satelitarnych” naszej Uczelni jest dodatkowo wspomagana utworzeniem pracowni umiejętności pielęgniarskich z podstawowym wyposażeniem (zgodnym z wytycznymi KRASZPiP), co stanowi dodatkową wartość dla studentów, bowiem w w/w pracowniach studenci oraz prowadzący mogą w razie powstania niejasności / trudności / problemów
w realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w formie konsultacji / zajęć dodatkowych przećwiczyć na fantomach / trenażerach poszczególne zakresy działania.

Uważamy, iż w/w działania winny być powszechnie rekomendowane jako „dobre praktyki” oraz działanie na rzecz promocji i wzmacniania wizerunku pielęgniarki / pielęgniarza i ratownika medycznego, w tym ich ustawicznego kształcenia!
 

W/w grupy kliniczne ustanawiane dla poszczególnych przedmiotów (grup przedmiotów) w ujęciu zajęć praktycznych /praktyk zawodowych w jednostkach systemu ochrony zdrowia, zgodnie ze standardem kształcenia – w szpitalach, hospicjach, POZ, żłobkach, szkołach i innych wytypowanych jednostkach są ukłonem w stronę studentów. Z perspektywy zarówno kadry jak i samych studentów jest to zdecydowana korzyść w ujęciu finansowym jak i czasowym (brak konieczności dojazdu do oddalonych miejsc realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych).

Uważamy, iż stosowana praktyka, jest dodatkowo promocją zawodu pielęgniarki/pielęgniarza i ratownika medycznego, dodatkowo jeszcze w sposób innowacyjny wiąże daną jednostkę systemu ochrony zdrowia / opieki z systemem kształcenia – szkolnictwa wyższego, również z naszą Uczelnią.

Realizacja zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w takich punktach „satelitarnych” naszej Uczelni jest dodatkowo wspomagana utworzeniem pracowni umiejętności pielęgniarskich z podstawowym wyposażeniem (zgodnym z wytycznymi KRASZPiP), co stanowi dodatkową wartość dla studentów, bowiem w w/w pracowniach studenci oraz prowadzący mogą w razie powstania niejasności / trudności / problemów
w realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w formie konsultacji / zajęć dodatkowych przećwiczyć na fantomach / trenażerach poszczególne zakresy działania.

Uważamy, iż w/w działania winny być powszechnie rekomendowane jako „dobre praktyki” oraz działanie na rzecz promocji i wzmacniania wizerunku pielęgniarki / pielęgniarza i ratownika medycznego, w tym ich ustawicznego kształcenia!
 

W/w grupy kliniczne ustanawiane dla poszczególnych przedmiotów (grup przedmiotów) w ujęciu zajęć praktycznych /praktyk zawodowych w jednostkach systemu ochrony zdrowia, zgodnie ze standardem kształcenia – w szpitalach, hospicjach, POZ, żłobkach, szkołach i innych wytypowanych jednostkach są ukłonem w stronę studentów. Z perspektywy zarówno kadry jak i samych studentów jest to zdecydowana korzyść w ujęciu finansowym jak i czasowym (brak konieczności dojazdu do oddalonych miejsc realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych).

Uważamy, iż stosowana praktyka, jest dodatkowo promocją zawodu pielęgniarki/pielęgniarza i ratownika medycznego, dodatkowo jeszcze w sposób innowacyjny wiąże daną jednostkę systemu ochrony zdrowia / opieki z systemem kształcenia – szkolnictwa wyższego, również z naszą Uczelnią.

Realizacja zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w takich punktach „satelitarnych” naszej Uczelni jest dodatkowo wspomagana utworzeniem pracowni umiejętności pielęgniarskich z podstawowym wyposażeniem (zgodnym z wytycznymi KRASZPiP), co stanowi dodatkową wartość dla studentów, bowiem w w/w pracowniach studenci oraz prowadzący mogą w razie powstania niejasności / trudności / problemów
w realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w formie konsultacji / zajęć dodatkowych przećwiczyć na fantomach / trenażerach poszczególne zakresy działania.

Uważamy, iż w/w działania winny być powszechnie rekomendowane jako „dobre praktyki” oraz działanie na rzecz promocji i wzmacniania wizerunku pielęgniarki / pielęgniarza i ratownika medycznego, w tym ich ustawicznego kształcenia!
 

W/w grupy kliniczne ustanawiane dla poszczególnych przedmiotów (grup przedmiotów) w ujęciu zajęć praktycznych /praktyk zawodowych w jednostkach systemu ochrony zdrowia, zgodnie ze standardem kształcenia – w szpitalach, hospicjach, POZ, żłobkach, szkołach i innych wytypowanych jednostkach są ukłonem w stronę studentów. Z perspektywy zarówno kadry jak i samych studentów jest to zdecydowana korzyść w ujęciu finansowym jak i czasowym (brak konieczności dojazdu do oddalonych miejsc realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych).

Uważamy, iż stosowana praktyka, jest dodatkowo promocją zawodu pielęgniarki/pielęgniarza i ratownika medycznego, dodatkowo jeszcze w sposób innowacyjny wiąże daną jednostkę systemu ochrony zdrowia / opieki z systemem kształcenia – szkolnictwa wyższego, również z naszą Uczelnią.

Realizacja zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w takich punktach „satelitarnych” naszej Uczelni jest dodatkowo wspomagana utworzeniem pracowni umiejętności pielęgniarskich z podstawowym wyposażeniem (zgodnym z wytycznymi KRASZPiP), co stanowi dodatkową wartość dla studentów, bowiem w w/w pracowniach studenci oraz prowadzący mogą w razie powstania niejasności / trudności / problemów
w realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w formie konsultacji / zajęć dodatkowych przećwiczyć na fantomach / trenażerach poszczególne zakresy działania.

Uważamy, iż w/w działania winny być powszechnie rekomendowane jako „dobre praktyki” oraz działanie na rzecz promocji i wzmacniania wizerunku pielęgniarki / pielęgniarza i ratownika medycznego, w tym ich ustawicznego kształcenia!
 

W/w grupy kliniczne ustanawiane dla poszczególnych przedmiotów (grup przedmiotów) w ujęciu zajęć praktycznych /praktyk zawodowych w jednostkach systemu ochrony zdrowia, zgodnie ze standardem kształcenia – w szpitalach, hospicjach, POZ, żłobkach, szkołach i innych wytypowanych jednostkach są ukłonem w stronę studentów. Z perspektywy zarówno kadry jak i samych studentów jest to zdecydowana korzyść w ujęciu finansowym jak i czasowym (brak konieczności dojazdu do oddalonych miejsc realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych).

Uważamy, iż stosowana praktyka, jest dodatkowo promocją zawodu pielęgniarki/pielęgniarza i ratownika medycznego, dodatkowo jeszcze w sposób innowacyjny wiąże daną jednostkę systemu ochrony zdrowia / opieki z systemem kształcenia – szkolnictwa wyższego, również z naszą Uczelnią.

Realizacja zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w takich punktach „satelitarnych” naszej Uczelni jest dodatkowo wspomagana utworzeniem pracowni umiejętności pielęgniarskich z podstawowym wyposażeniem (zgodnym z wytycznymi KRASZPiP), co stanowi dodatkową wartość dla studentów, bowiem w w/w pracowniach studenci oraz prowadzący mogą w razie powstania niejasności / trudności / problemów
w realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w formie konsultacji / zajęć dodatkowych przećwiczyć na fantomach / trenażerach poszczególne zakresy działania.

Uważamy, iż w/w działania winny być powszechnie rekomendowane jako „dobre praktyki” oraz działanie na rzecz promocji i wzmacniania wizerunku pielęgniarki / pielęgniarza i ratownika medycznego, w tym ich ustawicznego kształcenia!
 

W/w grupy kliniczne ustanawiane dla poszczególnych przedmiotów (grup przedmiotów) w ujęciu zajęć praktycznych /praktyk zawodowych w jednostkach systemu ochrony zdrowia, zgodnie ze standardem kształcenia – w szpitalach, hospicjach, POZ, żłobkach, szkołach i innych wytypowanych jednostkach są ukłonem w stronę studentów. Z perspektywy zarówno kadry jak i samych studentów jest to zdecydowana korzyść w ujęciu finansowym jak i czasowym (brak konieczności dojazdu do oddalonych miejsc realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych).

Uważamy, iż stosowana praktyka, jest dodatkowo promocją zawodu pielęgniarki/pielęgniarza i ratownika medycznego, dodatkowo jeszcze w sposób innowacyjny wiąże daną jednostkę systemu ochrony zdrowia / opieki z systemem kształcenia – szkolnictwa wyższego, również z naszą Uczelnią.

Realizacja zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w takich punktach „satelitarnych” naszej Uczelni jest dodatkowo wspomagana utworzeniem pracowni umiejętności pielęgniarskich z podstawowym wyposażeniem (zgodnym z wytycznymi KRASZPiP), co stanowi dodatkową wartość dla studentów, bowiem w w/w pracowniach studenci oraz prowadzący mogą w razie powstania niejasności / trudności / problemów
w realizacji zajęć praktycznych / praktyk zawodowych w formie konsultacji / zajęć dodatkowych przećwiczyć na fantomach / trenażerach poszczególne zakresy działania.

Uważamy, iż w/w działania winny być powszechnie rekomendowane jako „dobre praktyki” oraz działanie na rzecz promocji i wzmacniania wizerunku pielęgniarki / pielęgniarza i ratownika medycznego, w tym ich ustawicznego kształcenia!
 

Powiślańska Szkoła Wyższa od lat szczyci się licznymi osiągnięciami w zakresie głównego przedmiotu działalności – kształceniu studentów na potrzeby rynku pracy w ujęciu regionu i makroregionu (docenianych przez instytucje
i organizacje krajowe oraz międzynarodowe.

Uczelnia otrzymała od początku swojej działalności liczne nagrody, wyróżnienia oraz nominacje w konkursach międzynarodowych, ogólnopolskich oraz lokalnych.

Uczelnia posiada również akredytacje krajowe: Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Edukacji i Nauki – to akredytacje wymagane i standardowe. Jednakże nasza Uczelnia, dbając o stały rozwój, a przede wszystkim stale podnosząc jakość kształcenia uzyskała także dodatkowe akredytacje branżowe: m.in. na kierunku Pielęgniarstwo – studia z przyszłością.

Do wyróżnień ogólnopolskich, zdecydowanie ważnych i prestiżowych zaliczymy ostatnio otrzymane: Symbol 2021r. w zakresie jakości kształcenia (Rzeczpospolita / Dziennik Gazety Prawnej); Najwyższa Jakość Quality International 2021 (XV edycja) w zakresie jakości kształcenia; Szkoła na medal; I miejsce w rankingu Perspektyw w woj. pomorskim w kategorii uczelnie niepubliczne; nominacje: AMBASADOR INNOWACYJNOŚCI 2021 za wkład w rozwój innowacji w Polsce, pionierskie projekty, nowe idee i niezwykłe rozwiązania (Europejski Ośrodek Rozwoju Gospodarki); Polska Nagroda Innowacyjności 2021 (Polska Agencja Przedsiębiorczości); Polska Nagroda Inteligentnego Rozwoju 2021 w kategorii Inteligentny rozwój edukacji (Centrum Inteligentnego Rozwoju).

Na 2022r. Powiślańska Szkoła Wyższa otrzymała tytuł: UCZELNIA WYŻSZA 2022 ROKU!!! Tytuł jest potwierdzeniem spełniania najwyższych standardów na rynku edukacyjnym oraz docenieniem dotychczasowej działalności Uczelni. Potencjał możliwości uczelni, innowacyjność technologiczna, wysoce wykwalifikowana kadra, a także odpowiednie zarządzanie znacząco przyczyniły się do tego sukcesu.

Do zdecydowanych sukcesów naszej Uczelni zaliczyć należy również przyjęcie do ASPHER – the association of schools of public helth in the european region.

Największym sukcesem są na tym polu dziesiątki rekomendacji dla absolwentów Uczelni od pracodawców, jakie rok do roku napływają do Uczelni z całego województwa pomorskiego, ale także województw ościennych, przykładowo: https://psw.kwidzyn.edu.pl/pielegniarstwo.


Jakosc Roku 2022

Certyfikat Jakość Roku® 2022

> Nominacja do nagrody gospodarczej "CHAMPION BIZNESU" 2022

> Certyfikat Złotego Godła Najwyższa Jakość Quality International 2022

> Nominacja do tytułu „Symbol nowoczesnego kształcenia” 2022

> Certyfikatu udziału w konkursie Pomorski Pracodawca Roku 2021

 > Certyfikat Powiślańskiej Szkoły Wyższej Uczelnia Wyższa Roku 2022 | Gratulacje dla Powiślańskiej Szkoły Wyższej Uczelnia Wyższa Roku 2022Powiślańskiej Szkoły Wyższej Uczelnia Wyższa Roku 2022

> Nominacja Powiślańskiej Szkoły Wyższej do nagrody "AMBASADOR INNOWACYJNOŚCI"

> Nominacja Powiślańskiej Szkoły Wyższej do nagrody "POLSKA NAGRODA INNOWACYJNOŚCI 2021"

> Nominacja Powiślańskiej Szkoły Wyższej do Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2021

> Nominacja Powiślańskiej Szkoły Wyższej do tytułu Symbol Nowoczesnego Kształcenia 2021

Wyszukiwarka

Aktualności

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce Czytaj więcej...
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech