|
|
|
SKALA STOPNI
Ocena ECTS
|
DEFINICJA |
Ocena WSZ
|
A |
CELUJĄCY – wybitne osiągnięcia
(wyniki) z dopuszczeniem jedynie drugorzędnych błędów |
5,5 |
B |
BARDZO
DOBRY – powyżej średniego standardu, z pewnymi błędami. |
5
i 4,5 |
C |
DOBRY
– generalnie solidna praca z szeregiem zauważalnych błędów. |
4 |
D |
ZADOWALAJĄCY
– zadowalający, ale ze znaczącymi (istotnymi) brakami. |
3,5 |
E |
DOSTATECZNY
– praca (wyniki) spełniają minimalne kryteria. |
3 |
FX |
NIEDOSTATECZNY
– punkty będzie można przyznać, gdy student uzupełni
podstawowe braki w opanowaniu materiału. |
2 |
F |
NIEDOSTATECZNY – punkty będzie
można przyznać, gdy student gruntownie powtórzy całość
materiału. |
2 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skala stopni ECTS łączy odpowiednie słowa kluczowe tj. „dobry” i „celujący” z definicjami liczbowymi, które zwiększają przejrzystość tych słów kluczowych. Liczba stopni na skali ECTS jest wynikiem kompromisu. Jeżeli stopni byłoby mniej, przekazywałyby one zbyt mało informacji, z kolei większa liczba stopni oznaczałaby poziom dokładności, który faktycznie nie istnieje, a ich przyznawanie wymagałoby znacznie bardziej mechanicznej pracy.
W Wyższej Szkole Zarządzania w Kwidzynie oceny przyznawane są
studen- tom w skali 2-5,5 i będą przeliczane na stopnie ECTS w sposób następujący:
|
Ocena WSZ |
Ocena ECTS |
|
|
5,5 |
A |
|
|
5
i 4,5 |
B |
|
|
4 |
C |
|
|
3,5 |
D |
|
|
3 |
E |
|
|
2 |
FX
i F |
|
|
|