Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
plenfrdeuk

KOMISJA EGZAMINACYJNA

20.06.2023 r. godz. 10:00

Pielęgniarstwo II stopnia

obrona w formie stacjonarnej w filii w Gdańsku

Skład komisji egzaminacyjnej:

Przewodniczący – dr Aleksandra Śnieg, prof. PSW (AŚ)

Członkowie – prof. dr hab. Bogumiła Kiełbratowska (BK), prof. dr hab. Wioleta Mędrzycka – Dąbrowska (WMD)

7223

10:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7367

10:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7068

10:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7131

10:45

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7219

11:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7067

11:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7129

11:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7343

11:45

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7065

12:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7237

12:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7064

12:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7298

12:45

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7199

13:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7134

13:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7136

13:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7069

13:45

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7295

14:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7137

14:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7292

14:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7227

14:45

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7127

15:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7220

15:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7296

15:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7312

15:45

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7135

16:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7373

16:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7475

16:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7189

17:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7290

17:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7070

17:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7474

17:45

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7487

18:00

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7393

18:15

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7493

18:30

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

7198

18:45

PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD

KOMISJA EGZAMINACYJNA

19.06.2023 r. godz. 09:00

Pielęgniarstwo II stopnia

obrona w formie stacjonarnej w filii w Gdańsku

Skład komisji egzaminacyjnej:

Przewodniczący – dr Beata Pawłowska prof. PSW (BP)

Członkowie – dr Aleksandra Śnieg, prof. PSW (AŚ), prof. dr hab. Wioletta Mędrzycka – Dąbrowska (WMD), dr Piotr Jarzynkowski (PJ)

SALA PSW Aula 3 ORG. TRADE
Szanowni studenci prosimy o przybycie 30 min przed wyznaczoną godziną

L.p.

Nr albumu

godzina

uwagi

1.       

7133

9:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

2.       

7132

9:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

3.       

7191

9:30

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

4.       

7138

9:45

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

5.       

7063

10:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

6.       

7192

10:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

7.       

7222

10:30

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

8.       

7130

10:45

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

9.       

7195

11:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

10.    

7193

11:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

11.    

7194

11:30

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

12.    

7139

11:45

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

13.    

7140

12:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

14.    

7421

12:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

15.    

7072

12:30

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

16.    

7451

12:45

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

17.    

7073

13:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

18.    

7071

13:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD

19.    

7342

13:30

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

20.    

7126

13:45

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

21.    

7413

14:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

22.    

7188

14:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

23.   

7128

14:30

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

24.    

7341

14:45

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

25.    

7186

15:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

26.    

7185

15:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

27.    

7291

15:30

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

28.    

7190

15:45

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

29.    

7196

16:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

30.    

7340

16:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

31.    

7408

16:30

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

32.    

7218

16:45

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

33.    

7221

17:00

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

34.    

7415

17:15

PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ

KOMISJA EGZAMINACYJNA


 

PO Mgr GDA

19.06.2023r., godz. 10:00

Przewodniczący : prof. PSW dr Beata Pawłowska

Promotor: prof. PSW dr Aleksandra Śnieg

Recenzent: dr Piotr Jarzynkowski
oraz
prof. dr hab. Wioletta Mędrzycka-Dąbrowska

20.06.2023r., godz.10.00

Przewodniczący : prof. PSW dr Aleksandra Śnieg

Promotor: prof. PSW dr hab. Bogumiła Kiełbratowska

Recenzent: prof. dr hab. Wioletta Mędrzycka-Dąbrowska


 

PP GDA

26.06.2023r., godz.10.00 - test; godz. 13.00 - egzamin praktyczny

Przewodniczący : prof. PSW dr hab. Bogumiła Kiełbratowska

Promotor: prof. PSW dr Marzena Barton

Recenzent: dr hab. Sabina Krupa

27.06.2023r., godz. 12.00 - obrona

Przewodniczący : prof. PSW dr hab. Bogumiła Kiełbratowska

Promotor: prof. PSW dr Marzena Barton

Recenzent: dr hab. Sabina Krupa

Prawo w praktyce pielęgniarskiej (ms teams) dla Po mgr 1 odbędzie się w zastępstwie z dr hab. Sabiną Krupą.

Szanowni Państwo,

Couching w pielęgniarskiej (ms teams) dla Po mgr 1 odbędzie się w zastępstwie z dr hab. Tomasz Bojar-Fijałkowski.

Egzamin z Podstaw Pielęgniarstwa II Termin 12.02.2023 od godz.13:00 zdalnie na Teams.

Orientacyjny czas połączenia poniżej.

Student zobowiązany jest posiadać komputer z kamerką internetową.

Nr indeksu  Godz. Egzaminu
7808 15:15
7530 15:30
8235 15:45
7881 16:00
8314 16:15
8108 16:30
8300 16:45
7534 17:00

Szanowni Studenci,

proszę o zapoznanie się z Regulaminem, z którego wynika, że nie należy składać pracy dyplomowej w formie papierowej do dziekanatu. Ostateczną wersję pracy dyplomowej, zaakceptowaną przez promotora oraz Jednolity System Antyplagiatowy proszę przesłać w formie elektronicznej
do dziekanatu (praca dyplomowa zapisana w pliku PDF oraz oświadczenie do pracy podpisane profilem zaufanym). Pracę dyplomową należy przesłać na adres dziekanatu najpóźniej na 2 tygodnie przed wyznaczonym terminem obrony.

Jednocześnie przypominam, że warunkiem dopuszczenia do egzaminu dyplomowego jest:

1. uzyskanie przez studenta zaliczenia wszystkich przedmiotów i zdanie wszystkich egzaminów, przewidzianych w programie studiów,
2. uzyskanie pozytywnej oceny promotora pracy dyplomowej,
3. zaliczenie wszystkich objętych programem zajęć praktycznych i praktyk zawodowych (w tym dzienniczek praktyk),
4. rozliczenie z dziekanatem PSW
5. biblioteką PSW oraz biblioteką pedagogiczną,
6. rozliczenie z Kwesturą. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie rozliczeń finansowych z uczelnią na swoim koncie w wirtualnym dziekanacie, w razie pytań prosimy się zgłaszać do Kwestury. Studenci, którzy nie rozliczą się z zobowiązań finansowych nie zostaną dopuszczeni do obrony.

Instrukcja: Jak podpisać dokument profilem zaufanym

Jednocześnie informuję, że studenci, którzy przystępują do obrony śródrocznej proszeni są o jak najszybsze dostarczenie do dziekanatu PSW oryginału dzienniczka praktyk (osobiście lub za pośrednictwem poczty).

Wydanie dyplomu w j. obcym

Na wniosek studenta złożony do dnia obrony, uczelnia wydaje absolwentowi w terminie 30 dni od dnia ukończenia studiów dyplom wraz z suplementem w j. obcym. Opłata za wydanie dyplomu wraz z suplementem w j. obcym wynosi 20zł. Podanie wraz z potwierdzeniem płatności należy złożyć na adres dziekanatu do dnia obrony.

Szanowni Studenci,

uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą świąteczną dziekanat w Gdańsku w dniach 27.12.2022r. do 30.12.2022r. będzie nieczynny.

Drodzy Studenci,

W dniu 10 i 11 grudnia nastąpi zmiana sal zajęciowych:

Sobota - 10 grudnia 2022 r.:

Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 4- I piętro - zajęcia z mgr Katarzyną Wawrzyniak (grupa PO mgr 21 i PO mgr 22)

Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 10- I piętro - zajęcia z mgr Marią Chytkiewicz (grupa PO mgr 22)

Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr P2- parter - zajęcia z mgr Grażyną Guz-Rzeniecką (grupa PO mgr 11, PO mgr 12 i PO mgr 13)

Niedziela - 11 grudnia 2022 r.:

Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr P2- parter - zajęcia z mgr Grażyną Guz-Rzeniecką (grupa PO mgr 11, PO mgr 12 i PO mgr 13)

Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 4- I piętro - zajęcia z mgr Katarzyną Wawrzyniak (grupa PO mgr 22)

Drodzy studenci, wtorek jest dniem wewnętrznej pracy dziekanatu. Wszelkie sprawy prosimy kierować w pozostałe dni pracy, które zawarte są w zakładce kontakt.

Szanowni Studenci,

ze względów technicznych prosimy każdego przedstawiciela roku o zebranie legitymacji osobno z każdego kierunku  i przyniesienie zbiorczo do dziekanatu przy najbliższym zjeździe. Legitymacje przyniesione do podbicia indywidualnie nie będą podbijane na miejscu od ręki.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech