KOMISJA EGZAMINACYJNA
20.06.2023 r. godz. 10:00
Pielęgniarstwo II stopnia
obrona w formie stacjonarnej w filii w Gdańsku
Skład komisji egzaminacyjnej:
Przewodniczący – dr Aleksandra Śnieg, prof. PSW (AŚ)
Członkowie – prof. dr hab. Bogumiła Kiełbratowska (BK), prof. dr hab. Wioleta Mędrzycka – Dąbrowska (WMD)
7223 |
10:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7367 |
10:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7068 |
10:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7131 |
10:45 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7219 |
11:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7067 |
11:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7129 |
11:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7343 |
11:45 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7065 |
12:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7237 |
12:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7064 |
12:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7298 |
12:45 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7199 |
13:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7134 |
13:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7136 |
13:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7069 |
13:45 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7295 |
14:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7137 |
14:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7292 |
14:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7227 |
14:45 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7127 |
15:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7220 |
15:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7296 |
15:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7312 |
15:45 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7135 |
16:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7373 |
16:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7475 |
16:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7189 |
17:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7290 |
17:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7070 |
17:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7474 |
17:45 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7487 |
18:00 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7393 |
18:15 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7493 |
18:30 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
7198 |
18:45 |
PRZEW: AŚ, P: BK, R: WMD |
KOMISJA EGZAMINACYJNA
19.06.2023 r. godz. 09:00
Pielęgniarstwo II stopnia
obrona w formie stacjonarnej w filii w Gdańsku
Skład komisji egzaminacyjnej:
Przewodniczący – dr Beata Pawłowska prof. PSW (BP)
Członkowie – dr Aleksandra Śnieg, prof. PSW (AŚ), prof. dr hab. Wioletta Mędrzycka – Dąbrowska (WMD), dr Piotr Jarzynkowski (PJ)
SALA PSW Aula 3 ORG. TRADE
Szanowni studenci prosimy o przybycie 30 min przed wyznaczoną godziną
L.p. |
Nr albumu |
godzina |
uwagi |
1. |
7133 |
9:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
2. |
7132 |
9:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
3. |
7191 |
9:30 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
4. |
7138 |
9:45 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
5. |
7063 |
10:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
6. |
7192 |
10:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
7. |
7222 |
10:30 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
8. |
7130 |
10:45 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
9. |
7195 |
11:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
10. |
7193 |
11:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
11. |
7194 |
11:30 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
12. |
7139 |
11:45 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
13. |
7140 |
12:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
14. |
7421 |
12:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
15. |
7072 |
12:30 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
16. |
7451 |
12:45 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
17. |
7073 |
13:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
18. |
7071 |
13:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: WMD |
19. |
7342 |
13:30 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
20. |
7126 |
13:45 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
21. |
7413 |
14:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
22. |
7188 |
14:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
23. |
7128 |
14:30 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
24. |
7341 |
14:45 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
25. |
7186 |
15:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
26. |
7185 |
15:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
27. |
7291 |
15:30 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
28. |
7190 |
15:45 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
29. |
7196 |
16:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
30. |
7340 |
16:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
31. |
7408 |
16:30 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
32. |
7218 |
16:45 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
33. |
7221 |
17:00 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
34. |
7415 |
17:15 |
PRZEW: BP, P: AŚ, R: PJ |
KOMISJA EGZAMINACYJNA
PO Mgr GDA
19.06.2023r., godz. 10:00
Przewodniczący : prof. PSW dr Beata Pawłowska
Promotor: prof. PSW dr Aleksandra Śnieg
Recenzent: dr Piotr Jarzynkowski
oraz
prof. dr hab. Wioletta Mędrzycka-Dąbrowska
20.06.2023r., godz.10.00
Przewodniczący : prof. PSW dr Aleksandra Śnieg
Promotor: prof. PSW dr hab. Bogumiła Kiełbratowska
Recenzent: prof. dr hab. Wioletta Mędrzycka-Dąbrowska
PP GDA
26.06.2023r., godz.10.00 - test; godz. 13.00 - egzamin praktyczny
Przewodniczący : prof. PSW dr hab. Bogumiła Kiełbratowska
Promotor: prof. PSW dr Marzena Barton
Recenzent: dr hab. Sabina Krupa
27.06.2023r., godz. 12.00 - obrona
Przewodniczący : prof. PSW dr hab. Bogumiła Kiełbratowska
Promotor: prof. PSW dr Marzena Barton
Recenzent: dr hab. Sabina Krupa
Prawo w praktyce pielęgniarskiej (ms teams) dla Po mgr 1 odbędzie się w zastępstwie z dr hab. Sabiną Krupą.
Szanowni Państwo,
Couching w pielęgniarskiej (ms teams) dla Po mgr 1 odbędzie się w zastępstwie z dr hab. Tomasz Bojar-Fijałkowski.
Egzamin z Podstaw Pielęgniarstwa II Termin 12.02.2023 od godz.13:00 zdalnie na Teams.
Orientacyjny czas połączenia poniżej.
Student zobowiązany jest posiadać komputer z kamerką internetową.
Nr indeksu | Godz. Egzaminu |
7808 | 15:15 |
7530 | 15:30 |
8235 | 15:45 |
7881 | 16:00 |
8314 | 16:15 |
8108 | 16:30 |
8300 | 16:45 |
7534 | 17:00 |
Szanowni Studenci,
proszę o zapoznanie się z Regulaminem, z którego wynika, że nie należy składać pracy dyplomowej w formie papierowej do dziekanatu. Ostateczną wersję pracy dyplomowej, zaakceptowaną przez promotora oraz Jednolity System Antyplagiatowy proszę przesłać w formie elektronicznej
do dziekanatu (praca dyplomowa zapisana w pliku PDF oraz oświadczenie do pracy podpisane profilem zaufanym). Pracę dyplomową należy przesłać na adres dziekanatu najpóźniej na 2 tygodnie przed wyznaczonym terminem obrony.
Jednocześnie przypominam, że warunkiem dopuszczenia do egzaminu dyplomowego jest:
1. uzyskanie przez studenta zaliczenia wszystkich przedmiotów i zdanie wszystkich egzaminów, przewidzianych w programie studiów,
2. uzyskanie pozytywnej oceny promotora pracy dyplomowej,
3. zaliczenie wszystkich objętych programem zajęć praktycznych i praktyk zawodowych (w tym dzienniczek praktyk),
4. rozliczenie z dziekanatem PSW
5. biblioteką PSW oraz biblioteką pedagogiczną,
6. rozliczenie z Kwesturą. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie rozliczeń finansowych z uczelnią na swoim koncie w wirtualnym dziekanacie, w razie pytań prosimy się zgłaszać do Kwestury. Studenci, którzy nie rozliczą się z zobowiązań finansowych nie zostaną dopuszczeni do obrony.
Instrukcja: Jak podpisać dokument profilem zaufanym
Jednocześnie informuję, że studenci, którzy przystępują do obrony śródrocznej proszeni są o jak najszybsze dostarczenie do dziekanatu PSW oryginału dzienniczka praktyk (osobiście lub za pośrednictwem poczty).
Wydanie dyplomu w j. obcym
Na wniosek studenta złożony do dnia obrony, uczelnia wydaje absolwentowi w terminie 30 dni od dnia ukończenia studiów dyplom wraz z suplementem w j. obcym. Opłata za wydanie dyplomu wraz z suplementem w j. obcym wynosi 20zł. Podanie wraz z potwierdzeniem płatności należy złożyć na adres dziekanatu do dnia obrony.
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą świąteczną dziekanat w Gdańsku w dniach 27.12.2022r. do 30.12.2022r. będzie nieczynny.
Drodzy Studenci,
W dniu 10 i 11 grudnia nastąpi zmiana sal zajęciowych:
Sobota - 10 grudnia 2022 r.:
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 4- I piętro - zajęcia z mgr Katarzyną Wawrzyniak (grupa PO mgr 21 i PO mgr 22)
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 10- I piętro - zajęcia z mgr Marią Chytkiewicz (grupa PO mgr 22)
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr P2- parter - zajęcia z mgr Grażyną Guz-Rzeniecką (grupa PO mgr 11, PO mgr 12 i PO mgr 13)
Niedziela - 11 grudnia 2022 r.:
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr P2- parter - zajęcia z mgr Grażyną Guz-Rzeniecką (grupa PO mgr 11, PO mgr 12 i PO mgr 13)
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 4- I piętro - zajęcia z mgr Katarzyną Wawrzyniak (grupa PO mgr 22)
Drodzy studenci, wtorek jest dniem wewnętrznej pracy dziekanatu. Wszelkie sprawy prosimy kierować w pozostałe dni pracy, które zawarte są w zakładce kontakt.
Szanowni Studenci,
ze względów technicznych prosimy każdego przedstawiciela roku o zebranie legitymacji osobno z każdego kierunku i przyniesienie zbiorczo do dziekanatu przy najbliższym zjeździe. Legitymacje przyniesione do podbicia indywidualnie nie będą podbijane na miejscu od ręki.
Strona 1 z 3